helgen ..

helgen har varit mysig, det har ite hänt så mkt men ändå. I fredes så va jag och elin och bettan hemma hoss bettan, på kvällen så kollade vi på skräck film (the hunting in conneticut, sjuukt läskig!) och efter det så hände massa läskiga saker, och jag menar vi kan ju ha inbillat oss lite men när vi hörde samma sak så kan ju inte båda(jag å bettan) ha inbillat oss det exakt sammtidigt osv .. :S vi va iaf aas rädda hela kvällen och värst var alla gånger vi va ute och sen när vi gick till bussen, som tur var gick vi alla tre dit för bettan skulle med till böhmen och sova hos mig. sen på lördan va vi tre igen, det började med att jag och bettan va på gården medans elin va hos sin mormor på "kalas". då hände ytligare en läskig sak, jag och bettan skulle gå upp på övervåningen och allt va släkt så vi va as rädda, igen, vi tände i trappan sen så gick vi sakta upp tillsammans och när vi var uppe så skulle bettan tända lampan. BOM! rummet lyser upp som en blå blixt medans lampan sprängs. jag och bettan får panik och rusar ner skrikandes och då komemr mia och frågar vad som står på .. så vi berättade och så följde hon med oss upp och så satt vi där och gjorde upp massa planer ;) vid 9 kom elin ner till gården och så gick vi alla upp till hampe och kollade scary movie tills vi drog hem vid 11 (ola hämtade oss), vi blev av släppta vid elin och så sov vi där :) <3


i miss u honey . .

nu ska jag ner och fixa naglarna och sen sova .. skola imorgon :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0