brinnande solarium . ? .

igår efter skolan åkte jag in till stan med jonas ludde alex och några till ,luddes mamma körde oss. .  jag skulle egentligen tatt bussen med elin och emilia men eftersom mitt buskort bara funkar efter 16.00 på vardagar så gick icke det. men jag mötte iaf upp elin och emilia inne i stan sen och så gick vi till open sun för elin skulle sola sularium, jag och emilia fick sitta inne i det rummet med henne för hon ville inte va där själv , efter att hon har sett en film , kommer inte ihåg vad den hette , men iaf där börjar solariumet brinna osv . .nån skräckïs ^^ efter vi hade vatt där så gick vi till espresso house och fickade (: mums . . sen fyllde jag på min mobil och så åkte vi hem . .vid typ 20 i åtta stack jag till elin och sen stack vi därifrån vid 8 vidare till en annan vän, vi hade skit kul där faktiskt ;p vi stack hem vid kvart i 12 och då gick jag raka vägen upp och la mig.
xoxo




hahah , hempel xD

Kommentarer
Postat av: alexandra

final destination 1/2/3,an gör det det ;o tänker alltid på den när jag solar, haha

2009-04-08 @ 21:40:36
URL: http://afiischer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0