dagens ungdommar ..

idag efter skolan gick jag te gården.. såklart ^ med amanda. fast hon stack igen efter typ en halv timme för hon va tvungen att gå hem till valpen en stund och gå ut med den osv. så jag satt med dom andra utanför center (^^?) i solen, vet inte vad det va med mig då, eller joo men, nää .. va typ nere. sen kom iaf amanda så stack vi in igen sen kom massa fler och så satt vi och snackade och ritade.. och så va det ett jävla liv lite senare mot kvällen, snackade om "dagens ungdomar" och vad vi gör för fel och vad vi egentligen borde göra osv. shit korre och matilda skrek på varandra och hade sig.. det är fan kul att titta på .. åkte med morsan hem vid kvart i nio. Nu har jag precis ätit och ska sitta här ett tag sen slagga.
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0