Fredag :

I FREDES KOM KAJSA HEEM :D va skit kul att få se henne igen , hon va as brun (: hon hade köpt mig en liten piercing. den va jätte fin fast lite förstor. ;( sen iaf gick jag och amanda hem till mig efter skolan för min älskade lillebror gabriel skulle komma. han kom typ runt 4-5 och så lekte jag lite med han fasst han satt mest och spelade bellas psp.. haha. sen åt vi grillat och tittade på horton, älskar den filmen , den är fett rolig ändå, även fasst den är barn film :P sen stack jag och amanda ner till byn, vi stog utan för gården ett tag fast sen gick vi in och satt oss och målade och sånt. vi gick hem till amanda vid elva, tittade på tv och sen sov vi.
xoxo




Kommentarer
Postat av: amanda

haha, varför sa du inte att du hade tagit den bilden din lilla mus! <3

2009-04-20 @ 08:43:18
URL: http://veryamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0