en trevlig ledig dag :)

g-kås idag med amanda va jätte kul. hon är min bästa vän och har aldrig vatt där med henne förr, lite konstigt faktiskt med tanke på hur ofta jag är där. men iaf så köpte jag inte så mkt.. lite saker jag behövde bara och sånt :D amanda och jag köpte mkt lika , men så brukar det bli efter som vi har samma smak.
xoxo





åt goda wawwabullar , haha

köpte ett par koola anna jeans fasst mamma ska få sy in dom lite där nere där dom är lite lite stora :P

mandis <3

det blev till att köpa : korta mjukis byxor, tre sockar, skor, kofta, jeans och ...

... skolmappsak , tre pack tuggomi, deo , 3 spetstrosor och ett par kallingar att sova i :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0