köra moppe

igår gick jag ner till byn vid kvart i två för att träffa jimmy, hade inte träffat honom på 3 veckor så det va jätte kul att få se honom igen, han va skit brun efter som han hade vatt i thailand. kl två gick vi in till gården, det va helt tomt men sen kom korre och sen kom emmelie och sen några fler (: jag och emmelie gick upp och målade lite och sen spelade jag lite gh med jimmy och korre. gården stängde vid fem för oss "stora" för småttingarna skulle ha disco. så vi va ett gäng nere i byn istället, vädret va underbart och allt kändes helt perfect (: jag och emmelie tog bussen upp till henne vid halv 6 typ, och så åt vi och sånt där, snackade om massa saker. sen gick vi ner igen, till höljen där alla va. jag och emmelie tjatade och tjatade på teddi och tillslut fick vi köra hans moppe :D haha shit, det va as kul , vi skrattade som fan!! sen åkte vi tillbaka till höljen och så var vi där ett tag (: sen körde teddi mig hem vid tio och så tittade jag på star wars lite med bella, sen gick jag upp och la mig :D
xoxo




dagens outfit:
linne: ginaT
tröjja: gina
kofta:cubus
byxor:gina





alla lutar frammåt

alla lutar bakåt

korre jag och emmelie



Kommentarer
Postat av: Emmelie

hahahaha " aaaaaah, kör han kommer efter oss?" " huh? " "KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR"

2009-04-11 @ 17:22:43
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0