090402

igår grillade vi på gården , det va skit mysigt med fint väder och korv med bröd (: vi satt ute nästan hela dagen, eller gicktyp in vid 7, då målade jag basse och wawwa om skylten, ni vet den som hänger ovanför "kiosken". den blev super fin. sen vid halv 9 typ, så ringde mamma och sa att robin skulle komma ner och hämta mig för mig kusin (som jag aldrig träffat förut) va hemma hos oss :D han va jätte snäll och trevlig (: jag har aldrig vetat att jag har haft fler kusiner, fick reda på det för typ en vecka sen :) va jätte kul att träffa honom iaf :)
I
dag så grillade vi igen (: haha , vi gillar korv och sommar väder helt enkelt. jag hade rullat upp koftarmarna och tatt av sjalen så jag skulle bli lite brun när jag satt mig i solen, jag säger bara att solen tar jävligt bra nu för tiden, man ser as mkt skillnad vid bröstet! fast fan att jag hade smink i facet . . ska nog icke ha det imon i skolan så kan jag sola där lite(:

xoxo



IGÅR:

skolan. . råttan , och markus stay ups på benet . .



staffan , haha shit vad jag skrattade åt honom, han har världens bästa humor, han får för sig sånna sjuka saker, det är så jävla kul , man kan sitta och titta på honom i evigheter och bara skratta, älskar honom asså. .


staffan, haha

IDAG :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0