Grillat

igår va jag med Amelie (: vi solade i två timmar sen va vi alldeles för varma så då gick vi in. jag ducshade och sånt sen gick vi hem till amme.där spelade vi lite ratchet and clank sen grillade amme flintastek och korv och stekte korketer stavning*  till oss två så åt vi det ihop med sallad och ajoli.. mmm, det va hur gott som hällst (: sen gick vi tilbaka hem till mig igen.. vi tittade på girls of the playboy manison marathon på E! och så fixade bella en my space åt amme. sen gick vil tillbaka te amme och åt glass och tittade på gossip girl. sen gick jag hem vid nio och så åt jag grillad korv igen .. och så gjorde jag inte så mkt mer (:
xoxo








simba steker i solen


Kommentarer
Postat av: emmelie

Sv: yes we did ;)

2009-04-13 @ 17:41:59
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0