ska vi ta det där ute eller, på catwalken. .

jag har inte skrivit på några dagar nu, men tänkte lägga in lite bilder om vad jag har gjort hitills på lovet (:


mitt lov har bestått av :


 

att jag har vatt hoss amanda och passat valpisen en hel del (:


har vatt nere på gården typ varje dag , ritat och ..


målat denna stora plankan, vi ska ha den senare på sommaren när vi är på furran med gården, eftersom dom kommer ha öppet furan till 12 vissa dagar för bara oss som är medlemmar på gården. . så ska man iaf kasta bollar i hålen som ni kanske fattar (:

wawwa och marcus och leker divor. . hahah så jävla klockrena xd


och så har jag ju såklart vatt med mina vänner 24/7 :D

                                                                                                                                                                                             xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0