jump !

tidigare idag va jag i stan med bella och jossan vi åkte in för att köpa ben and jerry, men först fikade vi på espresso house(: sen köpte vi våra B&J glassar och åkte hem :) hemma solade bella och jossan.. och jag fick sitta och äta glas solo ;( haha , sne hoppade jag och jossan studsmatta och precis när vi gick in igen kom amanda älsk <3 hon och jossan åkte hem efter ett litet tag. och efter det har jag bara suttit vid datan och tittat på girls of the playboy manison tills jag fick min moppe :D:D:D:D
xoxo


¨
bella josse










Kommentarer
Postat av: bella

<3333

va fint du gjort om dina bilder i de andra inlägget, vi kanske kan fixa din header ikväll. men vi får ta nya bilder ngn dag :D för om några veckor kommer min kamera hem lagad och fin :D

2009-04-14 @ 19:02:25
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha, snigga bilder asså :D <3



vilket program har du och gör om dina bilder i? :D

2009-04-19 @ 11:43:49
URL: http://josefineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0