like boys and cars. .

va skit varmt och fint väder idag, solade typ varje rast, skit skönt (: sen efter skolan stack jag hem , städade lite och sen ner till gården.. när jag kom va det inte en ända kotte där, förutom lia då ju, men hon jobbar ju där. sen kom olsson balloo och anders oxå .. alla stack förutom anders så .. jag fick spela yatzy med honom .. sen kom basse så spelade vi tre rita och gissa, det gick ju inte så bra eftersom vissa är smartare än andra^^ nämner inga namn:p sen spelade vi något annat spel och tillslut blev det alfapet (stavning?*) .. sen blev jag körd hem av basse (: och nu tittar jag på oc. ska titta lite till sen slagga.

xoxo



dagens outfit:
linnet med nita är cubus(bellas)
resten är gina (:
 

kajsa i skolan


Kommentarer
Postat av: beeeeeeeeeella

man brukar fråga om man får låna kläderna innanman tar på dem :O:O

2009-05-04 @ 14:33:07
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0