"welcome to OC bitch"

i söndes började jag titta på oc från första boxen (: har redan sett alla men det va skit länge sen. satt nästan hela söndagen och senare på kvällen gjorde jag egen ben and jerry , inte för att det går, men proppade ner glass i ett stort glas så det kändes som man åt ben och jerry ( fast inte lika gott.. )hihih. igår (måndes) va jag med amanda, fick redan på bad news och så , hon va lite nere så hon fick sova här. vi tittade på oc innan vi skulle sova. idag så gick vi upp som jag gör vajre dag, 06.30 ungefär. åt och gjorde oss i ordning sen gick vi till skolan, vi hade ju första lektionen tillsammans (b-språk). efter skolan stack jag till gården, spelade yatsi och geni med robban ;p vi satt där helt mobbade utan liv .. sen kom amanda så gick vi ut och va med alla och så :) nu har jag startat oc igen och ska kolla på det, sov gott.
xoxo










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0