brända bullar och långa tupplurar (;

idag va jag med emilia och emmelie, vi gick hem till emilia (hennes mammas hus) dirr efter skolan och så va vi där ett tag och bara satt och snackade och sånt. sen åkte vi upp till hemköp och sen gick vi hem till emilias pappa. när vi kom dit så ville vi ha något att äta, emmelie ville ha bulle så hon tog en och satt in den i mikron, efter ett bra tag pep mikron och då ställde sig emmelie upp och bah ; NEJ MIN BULLE ( hon hade asså glömt den . . >.<) och så öppnar hon mikron och det kommer värsta rökmolnet OCH DET STINKER KAN JAG SÄGA ER !!!! stinker förjävligt . . medans vi sitter och skricker : ÅÅÅH FAN VAD DET LUKTAR, så börjar brandlarmet tjuta och då skriker vi ännu mer ^^ haha. när vi hade fixat mikron och fått branlarmet att tystna så va vi sugna på glass, så vi värmde hallon och smällte choklad som vi sedan åt ihop med glassen (: det va as gott :D efter vi hade tryckt i oss massa socker så gick vi ner på emilias rum, jag och emmelie va typ på skratt humör och över pigga men när ca en timme hade gått va vi hur sega och trötta som helst så vi somnade i emilas säng och vaknade efter 50 minuter av att amanda (emilias lillasyster) stog och kollade på oss och frågade ; när somnade ni? .. det va ju lite svårt att svara på just den frågan eftersom .. aa, det finns ju dess anledningar ^^ sen låg vi och segade i sängen hela kvällen tills vi skulle åka hem vid 21.30 typ (:



mums . . >.<


choklad glass i mitt ♥ (: dom andra åt vaniljglass men jag gillar inte gräddglass vanilj så .. (a)


kolla så jävla brun hon är , en vecka i spannien. . avendsjuk !

snögging (Y)

amanda emmsi och moia

"Rånja olson" great amanda ;) ahha så sött

Kommentarer
Postat av: Emmelie

KRÅKHÅL BROCCOLI!!!

2009-08-20 @ 21:56:32
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0