"dagliga kvällssnack"

idag hade vi hk sista lektionen, vi gjorde tacos (: det blev jätte gott (Y). efter skolan så drog jag emmsi med miley hem. vi satt typ å chillade och så som vi brukar ;) lite senare, vid typ 4, så kom elin oxå och hon hade med sig candy ! :D mihihihi, vi satt och planerade massa saker inför en speciell dag, det kommer bli fett nice! vid 6 så drog jag med elin hem till henne och så sjöng vi lips en stund, sen komm wawwa å jimmy dit oxå och så lagade elin mat till oss alla (: efter att vi hade käkat och så, så drog vi ner till byn och in på gården, gjorde typ ingeting där . . eller va med folket (fast d va inte så många där ^^) sen drog jag hem vid 9 å duschade. Nu har jag och emmelie vårt "dagliga kvällssnack" .. det går inte så bra ihop att ha ett dagligt kvällssnack men jag vet inte vad jag ska kalla det annars . . jag och emmelie snackar varje kväll på msn innan vi ska sova så får kalla det "dagliga kvällssnack" (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0