ELIN KOM HEM IGÅRKVÄLL :O:O :D <3 ÅÅÅÅWWEE :D:D

idag vaknade jag upp med en nisse vid namn bettan jämte mig (: vi låg å tittade på kung fu panda om och om igen tills typ kl 1 typ, va så jävla trött !! sen vid halv 2 så drog jag hem till elin :D:D:D:D har fan inte träffat henne på aaaas länge O.o sååå kul å träffa min neckis igen <33 hon å wawwa låg och tittade på desperate housewifes boxerna så jag joinade, hon va skiiiit brun, för att va elin då asså :) hihih, lite senare så kom mickan dit och så åt vi paj med elins familj och sen kom amanda oxå och så drog vi ner till byn där det va massa folk som vi va med, miley kom dit oxå (: vi käkade kebab tallrik , eller elin gjorde men jag smakade (: sen bara satt vi i byn typ och umgicks ;) haha (:  åkte hem vid halv 10 typ å släppte av elin på vägen (: hmm .. nu måste jag snart slagga för ska upp tidigt imon.

några bilder från i veckan och några från idag (:

uhe, äklig mal .. hah betts, den ser ut som ett galet får xD HAHA

"bk"

aawe nazze
 
fille å felle på hawaii


aawe kolla vad jag fick av min bruning (: fiint va ?


Kommentarer
Postat av: Emmelie

SV: nya lessen ju :(

2009-08-24 @ 21:11:50
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0