hej då sommar lov .. :'(

ååh shiet, det har vatt ett roligt sommarlov kan jag ju säga! har hunnit att festa lagom mkt, vatt på lisseberg, vatt på CE, vatt på reggaefestivalen och marinfestivalen, och vatt på grötvik flera dagar i rad för att sen avsluta dagen på furran med alla minaa underbara vänner(det va i början av sommarlovet när det va fint väder),har hunnit bada (neck) på öja, varit i stan, vatt med älskling, träffat MASSA nya vänner, och aa jag kan inte ens skriva allt vi gjort, har haft hur kul som helst med alla mina älskade vänner ; emmelie, bettan, elin, amanda och alla killarna som jag inte orkar rabbla upp ;)

längtar redan tills nästa sommarlov och jag känner på mig att det kommer bli minst lika kul :D
peace out



Skolavslutnigen!


midsommar !



Kommentarer
Postat av: elin

AAASA ALSKLING JAG HAR FUCKING OPERERATS FOR BLINDTARMEN I SPANIEN HAR LIPAT SOM EN JAVLA TONT VARJE DAG OCH KOMMER INTE HEM FORENS PA TISDAG NASTA VECKAN !! SAKNAR DIG SJUKT MYCKET <3<3<3

2009-08-18 @ 13:16:03
URL: http://eelinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0