HFOUR

senare på dagen igår, efter tacos ätandet så sjöng vi lips ett bra tag och sen åkte vi till öja igen, denhär gången hade vi bikini xD hahah , och sen sprang jag in i min moppe . .och så åkte vi till nissaström och träffade erik och dom och sen körde jag och elin tillbaks till oskarström och käkade kebabrulle och så träffade vi råttan loo tobbe simon och anders, så vi stannade nere i byn ett litet tag och sen drog vi hem till mig, och så tog vi kort :P hihihih (A) sen drog vi till sennan så elin kunde få träffa sin lilla pojkvän vid namn wawwa .. sen åkte vi hem till mig och sov här vid 12 (:



misen


Kommentarer
Postat av: Emmelie

OM INTE JAG HADE GJORT DEN MINEN IDAG SÅ HADE DU ALDRIG SKRIVIT DEN RUBRIKEN! :O

2009-08-07 @ 01:38:14
URL: http://pontusblondin.blogg.se/
Postat av: veryamanda

fina kofta.. -.- <3

2009-08-08 @ 18:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0