Kråk-koll* ... broccoli xD ahaha

hej ! idag va jag i stan med mamma för att köpa en väska (: när jag hade hittat en som vi köpte så ringde jag emmelie och så möttes vi på donken, och så satt vi där ett tag sen gick vi lite i affärerna och sen va vi lite med bettan och jennie. vi tog bussen hem 18.12, hem till mig, satt först uppe i min säng och snackade å fulade oss, sen gick vi ner och tittade på domino, men vi han inte se klart hela . .klockan halv 10 körde jag hem emmelie och sen la jag mig och tittade på keping up whit the kardashians, sen duschade jag och sen tittade jag på candy girls. nu ska jag snart sova så jag inte är allt för trött imorgon när vi ska bada dirr på morgonen ;S (:


det har vatt fint väder heeela dagen med ca 1 enstaka moln :D

hittade en sjal på gina, men kunde inte köpa den för hade inga pengaaar ;(


nya väskan, fick härma emmelie med denna för va i stort behov av en ny väska och hittade ingen annan som jag ville ha :S (;


Kommentarer
Postat av: Emmelie

SV: Okej... hrmhmhrmmhr !! :@ lilla guldfisen.. nya lessen :( han spolades ner.. o då blev hon nya lessen :( .... KRÅKKOLL....BROCCOLI :D hahahahaha

2009-08-21 @ 14:57:15
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0