MARINFESTIVALEN

det har vatt dålig uppdatering under helgen. . ;S men i torsdes så va vi på marinfestivalen . . det va inte så kul då för vi kunde inte stanna länge, sista bussen gick kvart i 10 och den tog vi och så stack vi hem till mig och tittade på film tills 12 då gick elin å amanda hem och jag gick å la mig.

i fredes va vi oxå på marinfestivelen, då va det mycket roligare! vi åkte först in till amandas pappa och va där ett tag, sen gick vi hem till anton och så fixade vi oss och sen vidare till stan och hamnen. det va segt i början typ men sen träffade vi philip och massa andra. då började det roliga :P vi drog till donken när dom skulle käka och sen stannade vi där en stund för det va så jävla kallt, haha och så när jag och amanda satt oss i sofforna så kom det några typ 18 (betede sig som överkåta 15 åringar >.<) åriga killar och satt sig med oss och va ganska på . . heelt cp va dom !!xD sen kom erika och räddade oss, hade inte hon kommit så tvivlar jag på att vi hade kommit där ifrån. sen hände det några saker i stan och då drog vi tillbaks till hamnen, det va tur att vi gick dit faktiskt för vi träffade ett par aas shysta(stavning* killar, valdrim, mergim, amir och taulant, vi va med dom ett tag, haha det va fett kul ! (: sen vid 1 så gick vi tillbaks (igen) till stan för att ta bussen, den gick 01.25 och där träffade jag älskling som jag va med när vi kom till böhmen igen.

i lördes (igår) så va vi ännu en gång på marinfestivalen (; denna gången va den roligaste (fanns dess anledningar:p)!! vi kom först in vid 7 typ(jag å elin åkte) och så träffade vi jonas och erik och så fick vi hänga med dom ner på gc ett tag-.- haha, spelade cod. det va faktiskt lite kul för jag är så jävla keff så jag dog hela tiden xD sen när amanda kom in till stan så gick vi därifrån, vi mötte upp(amanda såklart) bettan, felle och anton och sen blev det bara fler och fler, phille, rasse, gustav, david haha alla c-lagare typ ^^ och mange å emmsi och emilia osv. vi satt oss vid norra station ett tag och sen när alla hade kommit drog vi in till stan. vi skulle fixa en sak och det tog sån jäävla tid, det va klart vid 12 typ. . undertiden när  alla hade åkt för att fixa det, så va det bara jag amanda emmelie och emilia som då satt och väntade på donken. . där träffade vi en kompis ex som vi börjae snacka med, hans kompisar och han kom och satt sig med oss och så va vi med dom tills elin och dom kom tillbaks, några av dom va skit trevliga (Y). när elin och dom äntligen hade kommit så samlades vi på bastionen och sen drog vi till hamnen, vi mötte upp wawwa där och så gick vi runt och bara hade allmänt kul :P är så jävla glad för att jag har alla mina underbara vänner! (: efter att har vatt vid hamnen ett tag och köpt våran special ; mini dounuts, så drog vi tillbaks (ännu en gång xD) till stan, vi skulle gå på toa på donken så fick stå där inne en stund eftersom vi va några stycken ^^, sen stog vi utanför donken där det va fett med folk och så träffade vi valdrim och alla igen :D stog med dom och sjöng ; OO OH OH OH OOOOO!! haha tror inte att ni fattar men vi som va med gör, träffade nikola oxå, det va aas länge sen sist! men vid kvart över ett fick vi tyvär säga hejdå till våra vänner och dra oss mot bussen ;/ hehe , den sista bussen går 01.25 på lördagar oxå >.< men sen när vi kom till böhmen så stannade jag ute lite med jonas och alla och sen skulle jonas och dom följt mig hem men blev hämtad ist . .

har inte alls tatt mycket bilder men här är alla jag har;





PHILIP :D


sko skav ;(

hmm, så här söt är jag just nu (Y) underbart ! ser helt rufsig ut. . ;S


nu ska jag hoppa in i ducshen och sen kanske det blir marinfestivalen ikväll igen.. men bussarna går ju helt fuckat på söndagar. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0