3 MÅNADER MED ÄLSKLING | 090808

har inte skrivit så mkt nu de senaste dagarna. . men jag har typ vatt med elin varje dag och typ vatt i byn och vatt här och hos henne och på öja och massa, igårkväll va vi hos råttan, jag elin emmsi bettan crippe loo älskling slim och poppe. vi satt typ och snackade och körde öl spelet och sånt, sen stack vi ut ett tag och träffade massa folk nere i byn. . vid typ halv 2 så gick vi hemmåt, älskling sov här med och så tittade vi på film och sånt .. (:

imorse vaknade vi typ första gången vid 8, sen somnade vi och vaknade och somnade och vaknade och så några ggr, vi gick upp vid 12 och så gick älskling hem till poppe och skulle hämta sina saker och sånt, så ringde jag elin och så skulle hon med sin mamma någonstans och bada och så fick jag följa med (: det va jätte mysigt, vi åkte hem vid typ 10 i 3 ochnär jag kom hem tog jag lite kinamat och tittade på slutet av domino, sen hoppade jag in i ducshen och nu kom precis elin pelin, vi ska ringa våra pögar och hoppas på att få va med dom (: (Y)



bild från i förgår eller igår eller nån dag när vi va hemma hos elin och drack varm oboy

mums !

lilla söta emilia (:

nere i byn

päronet

elin brände mig med locktongen -.- :@

emmelie blåser bubblor hos råttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0