PICNIK FÖR FAAN !!

idag hade vi gympa sista lektionen, vårt skema på måndagar är kanon eftersom vi har gympa med b-lagarna så alltså va vi och badade med emmelie och emilia idag, fast emiliut va inte med :P men jag emmelie och bettan simmade runt i bassängerna. 9 längder bröst sim och 1 rygg sim (stavning* , efter det så duschade vi och sen så va vi nere i byn tills halv 4, då drog vi hem till miley och hade girl-time (: elin kom dit oxå och så tittade vi på tv, snackade och åt snacks. sen gick vi ut och så hade vi picnik och plockade björnbär osv (: efter picniken sådrog vi tbx till miley och snackade sånt å fulade oss, vid halv 9 drog jag hem och släppte elin på vägen. tittade på greek avsnittet sens igår och sen gick jag upp hit å la mig i sängen.



mums (: natur godis typ :P

emmelie å elin gjorde popcorn . . men dom blev helt brända xD




hahah xD








picnik :D


honey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0