Fuck aina! Avslutnings fest hos poppe (:

igår efter skolan drog jag å emmelie hem till henne ( failade på vägen O.o polisen kom och emmelie hade ingen hälm ^^ men det blev inga böter iaf, dom va bara fett lacka ). när vi kom hem till emmelie så fixade vi massa saker och snackade med miley och så i the phone om kvällen. vid 4-5 åkte vi in till stan och fixade mer saker och så mötte vi bettan med, vi tog bussen tillbaka hem kvart över 6 och så stack vi 3 hem till mig och fixade oss, bella fixade våra ögon för vi skulle ha likadant (: när vi va klara va klockan runt 9 och då började vi gå mot   poppe, när vi kom dit va det skit många där!! jag emmele bettan och emilia och elin gick upp på poppes och emmelies rum dirr när vi kom in. vi satt där å "spelade" jag har aldrig xD och så fixade emmelie till mitt hår, sen stack vi ner till alla andra och shakade loss på dansgolvet ;) hahah. hade aaas kul! gick upp å däckade ett tag i johans säng xD (man får ju passa på nu när det a sista gången innan dom flyttar, vilket dom gör idag)sen kom crippe in och väckte mig för han ville ha sin kofta som jag hade, när han hade gått så kom emmelie och bettan upp å gömde sig under täcktet med mig . . vi fick ligga där helt tysta men sen va jag tvungen å gå ner till jimmy å dom som va kvar där inne, det blev kaos kan jag ju bara säga . . men fuck that ! gjorde bara festen roligare tillslut :P efter det så fortsatt vi dricka lite och pumpade music. älskling följde mig hem och så gick vi å pratade och så (:


hade detta på mig

bettan å emmsi :P :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0