090808♥

igår efter att elin hade kommit hit så (som jag skrev innan) ringde vi basse å wawwa, då va dom i åled . . så jag och elin gick ner i byn och träffade korre, dansken, calle, lonte å några andra, och så satt vi i byn med dom. efter ett tag ringde vi pögarna igen och då skulle dom hem till poppe (: sen träffade vi dom i byn  och så va dom där med oss, sen drog vi hem när dom skulle hem( typ vid 11-12 ngn gång), men när dom hade svängt in på poppes gata och vi hade sagt hejdå så ville jag å elin inte bara sitte hemma .. så vi fick en ide, LETS BADA ?! vi drog ner till furran där det faktiskt va as mkt folk. . som va fulla å glada, jag å elin började snacka med några som vi har känt lite innan typ, men dom va trevliga och några av dom badade med oss (Y) sen när vi va tillräkligt kalla för att inte vilja bada mer så gick vi upp och satt oss vid sån här typ fläckt sak som blåser varmt, och så satt vi och snackade och skrattade åt dom killarna för dom va så jävla fulla och tröga xD hahah ! sen kom basse å wawwa typ vid 1 och så stack dom andra ^^ sen satt vi kvar där nere typ till kvart i två/två nån gång och då körde jag å elin hem och killarna fick gå (: mohahah (A)


ponken



anton markus och jonathan

mmm dounut (:

Kommentarer
Postat av: zandra

fin blogg hoppas du får en bra dag :) kram

2009-08-09 @ 14:43:49
URL: http://zandrapommer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0