fest hos byllan :P

igår kväll stack vi upp till bylund för att sitta där och dricka, det va ganska segt i början när det typ bara var jag emmelie byllan, poppe, lonte och korre . .kanske nån mer ? men sen kom jimmy och sen typ lunkan å wiström å massa andra oxå och då hade jag å emmelie taggat till å stog å dansade! sen gick vi in i köket där slim stog och lagade mat . . >.< jag och emmelie satt och å spelade sånt spel ni vet när man håller i ett "handtag" som är kopplat till en run platta, så trycker man på en stor knapp som då börjar blinka, när den slutar blinka så ska man klicka på sitt handtag, den som klickar sist får en stöt i handen xD jag ägde på det men ändå fick jag några stötar och det gjorde skit ont xD, vi spelade först bara mot miki, men sen kom fler som ville va med :P efter en liten stund blev det till att spela öl (cider för min del) spelet, men när mina cider tog slut så gick jag å dansade till musiken i dom sprängda högtalarna (Y) det lät förjävligt xD haha. en stund senare såtog jag och emmelie en cyckel ner till byn å träffade miley :P ååh det gjorde så ont att sitta på den där jävla sadlen O.o !! vi träffade teddi där nere så bad jag honom köra mig tbx till byllan men när jag kom dit så va alla borta, förutom bylund då ju ^ så jag hjälpte honom bära ut lite skräp och sen gick vi ner till byn, när vi va på bron så kom jimmy med en moppe och så dissade jag byllan och åkte med slim ( förlåt bylund :( haha ;) vi körde först till prellan och sen till skolan för bettan m.fl. va där, jag och emmelie höll på att flumma som faaan !!! shit asså jag har värkligen inte skrattat så mkt på länge !!! O.o det va så jävlla kul !! xD sen kom min älskling ner med :D och så va jag ju såklart med honom, jag har märke på mitt knä efter att han å emmelie bråkat om mig ;( ahha ! jag å älskling va sist kvar där nere . . vi gick typ runt 15 över 12 - halv 1 , fast gick jäävligt slött xD han följde mig en liten bit sen skulle han vidare hem till en kompis :P jag gick hem dirr å sov xP

asså vafan jag tog inga bilder idag heller >.< men ska se om jag kan fixa bilder sens i fredes för det va massa som hade kameror och så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0