sov i åled

igår va jag med elin lite på dan och sen på kvällen då wawwa oxå va där,jag å wawwa va tvungna att sticka vid nio så elin skulle kunna lägga sig för hon åkte till spanien kl.3 i morse. så jag å wagner åkte till åled och till hans tomma hus (han flyttar ju så dom har ingeting kvar i huset i åled), eller det va ju inte helt tomt, det fans 3 sängar, 1 soffa, 2 fatöljer, 1 stol och sen några enstaka bestick, glas och talrika. vi hade ju som sagt inte så mycket att göra så vi drog ut å mötte linne och sen gick vi 3 upp och satt oss vid spånne kiosken i allt regn, innan vi skulle gå så köpte vi godis som vi åt när vi kom hem till linne där vi satt vid datan och lyssnade music och sånt (: jag å wawwa drog hem vid 1 typ, sen kom slim till oss och så gjorde vi köttbullar med ägg för det va typ det ända som fanns kvar, det va iaf ngt .. synd bara att vi inte hade salt eller ketchup .. >.< sen satt vi oss i det tomma vardagsrummet som vi lagt fram madrasser på golvet på och åt. när vi hade ätit upp la vi oss på madrasserna och snackade tills vi somnade  typ vid 4, jag hade en madrass och wawwa å jimmy delade på en :P slim gick typ hem vid 6 på morgonen, fast det märkte inte jag för då sov jag . . jag å wawwa vaknade typ 8-9 nån gång och sen somnade i och sen kom wawwas morsa och fixade saker i huset, sen somnade vi igen och sen gick vi upp nån gång typ vid 11-12 kanske, vet inte vad klockan va ^^ sen tog vi moppen upp till linne som låg å degade i sängen, jag satt mig vid datan och wawwa å linne kollade tv. sen skulle wawwa ner och göra något hemma hos sig så han lånade moppen, jag å linne skulle stanna men wawwa va så jävla seg så vi cycklade dit och då va han typ precis klar när vi kom så vi gick över till slim som sov . .  vi väkte honom, sen satt vi oss vid hans lilla data och lät honom sova vidare, två timmar senare gick han upp . . haha nej men typ en timme senare iaf. och sen så gjorde vi massa saker, satt vid datan, snackade, gick runt i huset och sånt. jag å linne tog moppen till ica och köpte monster (fast d va innan slim hade gått upp), vi va hemma hos jimmy till typ halv 6, då skulle dom 3 åka till falkenberg, jag skulle hängt med men fick inte för mamma . . så jag åkte ner till furran och va lite med amelie och amanda m, sen när dom skulle ta bussen hem till mandow så åkte jag hem till min älskade farmor (: runt nio tiden åkte jag hem hit och duschade och nu ligger jag här och ska snart sova om jag kan ..

igår;









igår kväll (åled) ;




wawwas tomma kök. . ;( kommer sakna detta stället och kommer ännu mer sakna min neger som ska flytta ändan till falkenberg så jag knappt kommer träffa honom ..





imorse ;


misen (:

hos slim

jimmy på sin bräda

slim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0