säg mig, var är tvålen x'D hahaha !!

igår i lördes va jag med bettan, eller aa, drog ner till gården för att va med henne vid 6. innan dess hade jag bara vatt här hemma och så, bella skulle ju ha sin 18 års fest så jag hjälpte henne lite och sen kom alla hennes kompisar hit typ en stund innan jag drog. när jag kom ner på gården satt jag mig med alla och pratade och så, sen skulle dom äta spagetti och köttfärsås, men eftersom jag hade ätit precis innan jag åkte dit så skippade jag det. efter maten så gick jag å bettan upp och satt oss i sofforna och sat oss där och pratade å flummade å d vanliga. lite senare så frågade L8 fall vi ville hyra film, och det ville vi (: vi skulle hyrt en film som betts ville se men den fanns inte så det fick bli random. . den hette typ the breaking eller nått. vi satt oss hela gänget i sofforna efter att ha varit nere och slåtts om godiset ^^ även om filmen SÖG!! så hade vi kul för .. vi har alltid kul när vi är alla (alltså alla vi som va där) :)  ingen av oss pallade se klart filmen . . eller ingen av oss pallade ens se på den över huvudtaget >.< så vi satt där nere å käkade popcorn (Y) sen vid typ halv 11 så stack vi ut och så va crippe och massa andra där. sen när crippe å henriksen skulle gå så hade vi följe med dem, vi fick stanna vid skolan och vänta på att hampe skulle komma, vi hängde med dem 3 hem till en kompis som vi stannade hos tills 1 typ. haha (ts) det bästa va : jag kan inte få upp min kokosnöt och var är tvålen ? HAHAHHA x')

historien om ronja, bettan och vildsvinet :
när jag och bettan satt och klappade murren längst ner på gatan, så .. aa, vi hade suttit där ett tag och kelat med lille murren. så ba hör vi något typ ; muarfrm, eehm svårt att förklara men det lät typ typ som någon om är full och försöker skrika, fast man hörde ändå att det inte va det ., och jag säger såklart ; vad va det :S? och ställer mig upp å för att börja gå. så frågar bettan; finns det vildsvin i denna skogen (det ligger en skog jämte gatan) jag bah; neesh .. eller vafan , jo det gör det :O AAAAAAAAHHH!!! vi springer heeela vägen upp för gatan och är helt slut när vi kommer in, det va så jävla läskigt  O.o haha, inte för att det kanske va ngt vildsvin där .. vad vet jag? men för när man springer så, så får man känslan av att någon jagar en och då tänker man bara; MÅSTE IN I HUSET!! och får panik! men vi skrattade när vi väl va där sen xD fast vi skrattade när vi sprang oxå, även fast vi va livrädda :P


nämen, perfekt simon (Y)

tussi

murre (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0