Bryter tystnaden

igår va vi som sagt hos micka och kollade på film å pratade och sånt (: efter att jag och elin hade vatt nere på ica och köpt maaassa fika och onyttigt så startade vi welcome to the jungle, jag fattade typ inte så mkt av den men. . och så såg jag inte hela heller för jag och elin gick ut istället, gick några rundor i skogen där det va mörkt och tyst, vi pratade om massa saker och det va så skönt! tror nästan att vi va ute en timme om inte längre. . eller så känns det bara så. vi bestämmde oss tillslut att gå tillbaks till mickan och så satt vi oss på hennes rum helt ensamma och fortsatt att prata tills wawwa kom, då satt vi bara och skrattade åt honom istället. senare runt 12 så åkte vi hem till mig och hämtade film och kläder och sen åkte vi till elin och så gjorde vi popcorn och saft som vi sen smaskade i oss till favoritfilmen disturbia. när filmen va slut så pratade vi lite och så tills vi somnade (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0