inte lång tid kvar nu, en vecka till julafton och 2 till nyår !!!

jag är inte van vid att allt är vitt när man kollar ut från fönstret, jag menar, för tre - fyra dar sen så va det ingen snö alls . . men det känns verkligen nu att julen är nära! och jag har äntligen hittat en ny års klänning :) men jag har fortfarande mycket kvar att fixa, först och främst jul klappar och sen en massa saker till mig själv-nyår, skor, underkläder, lösögonfransar, möjligen ett midje skärp som jag har chekat in på hm, accesoarer (stavning) , solarium solning, klippa mig och slinga håret (fast det för mamsen), ny fondation!! och massa annat! så jag kommer nog önska mig mest pengar i julklapp så blir detta mycket lättare ;)  och efter julen är det mellandags rea (Y) så det kommer nog bli bra. . .


Jag ser fram emot ett nytt år! glömma alla idioter från förra året, hoppas på ett mycket bättre år ... inte för att det skulle kunna bli sämre än förra, eller jag har ju dock haft jäkligt kul med my girls men det finns som sagt en "slyna" som jag hoppas kan hålla sig borta från mig och mitt liv! -.-

Kommentarer
Postat av: BFF

HAHAHAHAHAHAAHAH !! FUCK ALLA JÄVLA IDIOTER SOM VI KÄNNT DETTA ÅRET.. DEM FINNS INTE KVAR 2010 <3

2009-12-21 @ 19:04:15
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0