Lördag :D

Kvällen har varit riktigt rolig xD den började med att vi va hos råttan igen, när jag och elin kom dit så var bara råttan och anders där. så jag och elin fick göra tacos åt dem och sen när de skulle äta så trillade det in lite mer folk och så satt vi alla där och åt. sen var det som vanligt music och sånt :) typ vid 9 eller ngt så drog vi ut och skulle träffa några killar och, ååh vad vi skrattade, först när martina höll på att ramla och sen när anders kom springandes xD jag skiter i att förklara men vi som va där fattar xD alltså jag har inte skrattatr så mkt på läänge !!! omg ... men sen drog vi tillbaks hem till råttan och jag å elin och wawwa drog därifrån vid 12 då elins mamma hämtade oss. hon kämnade av mig här hemma, och här hade robin sin 20 års fest. jag hade då tänkt att jag skulle gå in på mitt rum eftersom jag inte precis hade någon att va med om man säger så .. men här va det låst och upptaget -.- och på bellas rm var det oxå låst ... så jag visste inte vart jag skulle va xD men sen satt jag mig i köket när det inte var ngn där. efter ett tag kom lisa och så va jag med henne :) vi minglade runt lite . . nae jag skojjar bara men vi gick runt och så dansade vi lite och så  :) sne skulle bella mfl. in till stan så bella gav mig ansvaret att ta hand om jossan .. det var ju ingen svår uppgift ^^ ahah så jag fotsatt att va med lisa och så tills alla skulle dra typ då hjälpte jag robin att plocka undan alla öl-cider och sprit flaskor, det va ju inte lita kan jag säga x) men nu iaf så har vi fixat allt och så har jag precis bäddat rent i sängen för det va ju så att en viss hemlig person inte gjorde det efter att den hade varit här ... ;O men jag ska snart sova antar jag och jossan sover i bellas rum och säger att "hon ska vänta tills bella komemr hem". . (och som jossan inte vet så kommer bella hem imorgon) men hon får sova vidare xD



mmmmm ;)


Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHAHA !! gillar dina beskrivningar xD frågan är nu om det var värt att bli så jäkla kalas full/bakis. och jag tror faktiskt att svaret blir JA! haha. jag ska aldrig mer dricka alkohol :)))))

2009-12-06 @ 19:47:22
URL: http://josefineea.blogg.se/
Postat av: anden:P

det var en lyckad kväll

2009-12-06 @ 22:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0