söndag - mådde sådär -.-

igår var jag på jul skyltningen med elin och wawwa (och mossan åsa och brossan jojje, hehe .. elins alltså) :) För min lilla Elin fyllde 16 år :D:D<33 grattis älskling !! jag va även en stund hemma hos henne och hon visade alla fina saker som hon hade fått :) sen när hon skulle ha gäster så drog jag hem och pluggade och kollade på girls of the playboy manison :) jag hade typ as mkt att fixa tills idag, har haft redovisning, prov, egen gympa lektion, två inlämningar på bilden och en so inlämning ( so saken var jag inte klar med ..) idag. aas mkt!! tkr jag .. -.-



16 ÅR GUMMAN :D

det va den fetasre jävla spindlen i vår trappa igår !! höll på att dö så rädd jag blev, jag svär jag darrade typ i en timme !! men ingen vågade ta väck den .. eller d va bara jag robin och gabriel hemma men ändå, så nu kryper den runt här i huset ngn stans ... O.o  ni ser den på bilden va ? man missar den inte !

såhär såg det ut när jag pluggade ... -.-

Kommentarer
Postat av: elin

TACK ÄLSKLINGEN ! <3

2009-12-08 @ 08:36:46
URL: http://eelinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0