tisdag, onsdag, torsdag !

igår var jag med bettan och tini uppe hos loo, anden var oxå där ;P vi gjorde typ inte på mkt, kollade på tv .. jag på bettan masserade varandra, haha, och sånt :) men det va mysigt som vanligt. jag har några bilder på på mobilen men usb-sladden är borta . . -.-


idag så var jag iaf på gården ett tag, var med lille korre å fille å spelade kort. sen drog jag hem typ vid 5-6 lr något och har bara legat å kollat tv sen dess (och tatt en snabb dusch) fy fan vad skönt att bara ligga framför tv så länge (: kollade först på lite random sen NAVI CIS ( som jag älskar ! ), 2 and a half men x2 ( som jag oxå älskar -.-), Bones (som är as bra !), och sen filmen ; i hennes skor (som jag har sett förut och som oxå är jätte bra :D)

imorgon ska jag skippa dansen för jag ska på "tjej kväll på b.young", 20% rabatt på alla varor :D och så har jag hittat den perfekta nyårs klänningen där men vet ju inte om den är fin på osv , men d märker vi !

Kommentarer
Postat av: Gissa en gång.... ;)

MEN VEM FUCK BRYR SIG IFALL DU TKR ATT FILMERNA ÄR BRA IDIOT ;)<3

2009-12-10 @ 11:41:21
URL: http://PB

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0