Be my valentine

Lördag: Idag åkte jag in till stan(till amandas pappa) för att va med Amanda, vi va först och åt på donken, SOM VANLIGT .. sen stack vi vidare till espresso house och fickade där, frapinosåklart!! det är såååå jävla gott! Vi satt kvar där ganska länge, hade as kul faktiskt för kolla här, det va typ en 20-25 årig kille som typ blinkade och sånt mot amanda, så hon ba eehm wtf, så knäckte hon sig typ och jag fattade inte varför för jag såg honom inte, så sa hon det då och så skrattade vi as mkt åt det(; sen gick vi hem till hennes pappa typ vid 6 när det stängde, och så sov vi där (:  
xoxo



älskling amanda som jag tilbringade min alla hjärtans dag med (:



haha, hon snackar om han killen och hans kompisar, man ser honom där i slutet lite med svart lugg längst bak!

Jag är så jävla påtänd just nu

Satt och filmade en kille som inte märkte nått xd Han va aas snygg!!! (;
 


Ps. Här är en bild på mammas tattuerind som hon gjorde i veckan :)

Kommentarer
Postat av: emilia

så fint du har ändrat bloggen gumman! :) <3

2009-02-15 @ 23:27:37
URL: http://eemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0