Ett vinterdopp ?

Fredag: Idag efter skolan stack jag och amanda hem till henne, sen typ vid kl. 6-7 gick vi till mig och så bytte jag om, sen gick vi ner till gården för att va med elin, emilia och kevin, men då hade elin och emilia gått till furran med Loo, råttan och några andra. . varför vet jag inte men vi gick iaf också dit ( jag, amanda, kevin, pontus och david ), och där gick dom på isen och tattade sig . . haha, där var vi ett tag, sen stack jag och amanda och kevin hem till mig i 30 minuter typ. Sen skulle kevin ta bussen vid halv ett typ och då följde vi honom en liten bit sen gick vi hem och tittade på scrubs och nanade.
xoxo




hampe,råttan,simonoch jag :)




Såhär går det när amanda får syn på en stolpe, eller något liknande(;



Anders breaks the ice;)


               Robban ?               

Dr Cox?

och tillslut när jag och amanda tittade på scrubs så hittade vi Roberts framtid, haha :) erkän lika ;)

Kommentarer
Postat av: bella

men wow va coola ni är!!

2009-02-12 @ 15:30:00
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0