fiesta

Fredag : idag vaknade jag upp hos amanda, vi segade i sängen typ as länge på morgonen, sen gick jag hem och ducshade osv. längtade jätte mkt tills festen hos matte, och då fick jag reda på att det inte kunde bli nån fest pga. vissa omständigheter. .så vi va med kajsa felle tobbe simon loo anders råttan och lunkan istället hemma hos tobbe, och sen va vi ute lite oxå(: vi hade väldigt trevligt  . . förutom att det va jävligt kalt.
xoxo



kvällens outfit:
jeans: gina
linne:gina
stortröja: gina. . ^^
kofta: h&m



Här va jag och amanda nere och letade efter glas till colan. . sen kom simon oxå.

Kommentarer
Postat av: bella

wow va coola ni är som dricker!

2009-02-21 @ 14:16:40
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0