Busted

Tisdag : Idag så var jag med Amanda och elin på City gården där vi träffade massa  trevligt folk.  Jag amanda och elin sjöng singstar, Och så klart sjöng vi zombie låten !! sen när gården stängde kl 9 , så stannade vi en liten stund utan för med alla , och då , när Loo cycklade runt på sin( eller ngns ) cyckel så kom polisen och  körde in mot pakeringen där han var och så saktade dem ner, vet inte vad dem ville för han är över 15 så det är ju inte så att han inte får cyckla utan hjälm . . men då drog iaf hampus(loo) iväg snabbt som fan och polisen kom då efter . . vi såg inte vart dom tog vägen . . fast sen hittade vi dem efter ett tag , då hade dom tatt honom.  så vi gick dit och stälde oss , hela gänget. Men då tog poliserna hampe och satt sig i bilen för att vi inte skulle kunna störa. . så fick han sitta där aas länge och vi satt utanför och väntade, och till slut fick han komma ut och då hade han fått 500 kr i böter . . sen kom jag iaf hem , och så satt jag vid datan tills halv 3 på morrgonen och ska gå upp 06.15 ^- jaja ha det braa
xoxo




amandas fina gubbe . .  och vårt lilla mäster verk



i väntan på loo

Hahah , Fille bara gick fram till bilen och knackade på fönsterrutan : Det va en bil som bönade jätte mkt där. eller nått i den stilen sa hanxD och med sån ängla röst med (låter helt oskyldig)!





Hampus kom äntligen ut :] haha




Phille ( MIN TURK <3 )

Kommentarer
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

Fina bilder du har på din blogg:)

Läs gärna min blogg med om du vill :)

btw, allt bra idag? PUSS

2009-02-05 @ 13:43:53
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

allt är bra med mig =)

händer idag?

2009-02-05 @ 14:20:04
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: Ida

singstar är kul=)

2009-02-05 @ 14:47:48
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0