it´s allways sunny in philadelphia

Idag va jag istan med Amelie, vi skulle bara in på gina och titta på ett par as snygga byxon ("KENZA" byxorna som jag kallar dem). så fanns dem inte i min storlek men jag hittade iaf ett par jeans tajts som jag har velat ha ett tag, och en t-shirt och en halsduk. och sen vid sex när vi skulle betala och gå, så låg ett par av dem byxorna jag ville ha i min storlek vid kassan x( faan vad arg jag blev, dom kommer typ ta slut nu om jag inte köper dom typ imon eller nått, och mina pengar är slut med. haha jaja, sen gick vi till donken och åt där, och sen vidare till bussen. . när vi väntade på bussen, då det var typ 3 minuter kvar tills den skulle komma så såg jag att jag inte hade något busskort med mig ( för det hade bella ) och jag hade inga lösa pengar och amme hade inte heller, så jag fick ringa mamma så kom hon med pengar, hon va ändå istan med ola för han tattuerade sig , vi tog nästa buss som gick vid halv 8 så vi fick sitta och vänta en halv timme ute i kylan. sen när vi var framme vid marelid så skulle vi trycka på stop knappen, men det fanns inte en enda stopp knapp som funkade. . så jag fick gå fram och säga till busschauffören så fick vi hoppa av vid brandshult istället. sen kom ammes mamma och hämtade oss där, nu ligger jag hemma och tittar på it´s allway sunny in philadelphia, ska snart sova, skola imon ju :( ha det så braa nu !
xoxo 



min nya tröjja och lite av mina tajts (:

inne på telenor affären tog jag och amme ett kort med en av mobilerna så satt vi oss som bakgrund :D


Gårdagens outfit:

Byxor: Gina
Linne: Gina
Tröjja: Carlings





älskar denna reklamen !!!! :D

Kommentarer
Postat av: bella

kolla min blogg, har gjort om :)

men hur får du youtube rutan blå? <33

2009-02-25 @ 20:36:46
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

visa mig hur "kenza" byxorna ser ut. haha :D

2009-02-26 @ 22:16:37
URL: http://josefineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0