Philip; en turk för sig

Idag va det en lång dag i skolan, slutade halv 4. och sen gick jag Amanda, Wawwa, Elin och Elins lillebror johan hem till Elin:D vi åt röski eller nått sånt det är aas gott. och så åt jag och elin tacos oxå, med bröd som hon hade bakat själv. sen ringde det från city gården hem till elin, dom sa att det var en liten kille som ville prata med henne där. och så var det philip !! fatta glada vi blev(: han skulle igentligen åkt till miami imorse. men så kunde dom inte det för det va typ snö oväderså han ska åka på fredag istället, tidigt på morgonen. så vi gick ner till gården och va med vår älskade och världens sötaste lilla turk <3 hade mkt trevligt och kul, hihi. nu måste jag iaf göra min läxa. . ha det bra
xoxo




Philip, phille och jag, elin, amanda,wagner


så jävla sööt !! <3



Ps. Elin tack för smset <333 blev jätte glad när jag läste det, betyder så himla mycket för mog(': älskar dig gumman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0