090220

Igår (torsdag) var jag och amanda på gården, när vi kom dit va det helt tomt, det va bara maria (som jobbar där) som var där. . men sen kom fler dit, typ tobbe och simon som stack te matte efter ett tag och felle, elisabeth och emma som också stack till matte sen, och så va elias och korre där och andrea och bella, simon, crippe,loo,anders ml. Vi hyrde film, jag och amanda fick bestämma(: vi valde sex and the city filmen , den va jätte bra.eftersom jag älskar serien så förväntade jag mig inget annat. . (; vi hann precis se klart filmen innan gården stängde, sen stannade vi kvar lite i byn, det snöade väldigt mkt, (vilket det gör nu idag också) och amanda frös så efetr typ 10-20 minuter gick vi hem och åt pankakor . . sen sov jag hos amanda.
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0