Emilia vi finns här för dig gumman (:

Lördag: Idag Vaknade jag upp med amanda hemma hos mig, Vi gick ner och åt och satt på tv till Gabriel. hmm , vad gjorde vi sen . . jag tro vi satt vid datan, och sånt, sen typ vid kanske 2-4 så sminkade jag mig så vi kunde gå till amanda, och så var vi där ett tag. . vi skulle egentligen på fest hos ville men sen skulle han inte ha något, så vi stack ner till gården istället för att va med elin,emilia,wawwa,jimmy,kevin,loo,anders,turk,råttan och anton . . det va nog alla tror jag. vi va där en liten stund och spelade biljard och snackade med alla å sånt, sen stack vi ute och skulle röka vattenpipa, men vi hade ingenstans att va så vi satt på skolan som luffare. Sen så blev det lite problem, syskonbråk och tårar :/, men tillslut så löste allt sig och då hade vi redan gått tillbaks till gården. sen så slängde dom ut oss kl.11 när dom stängde. så stannade vi kvar utanför en liten stund som vanligt sen gick jag amanda emilia elin br jimmy och kevin hem till elin :) och därifrån gick vi typ vid kl. 1 , det va jag och amanda som gick då , hem till henne och så sov jag där :)
xoxo




amanda och emilia

älskling amanda och en mobbad bild på moia.


Man får passa på når det snöar (;







Kommentarer
Postat av: emilia

tack hjärtat, jag älskar dej! <3<3<3

2009-02-09 @ 19:03:55
URL: http://eemilia.blogg.se/
Postat av: catharina

vad hade hänt med emilia sötan? <3

2009-02-15 @ 21:53:16
URL: http://annaaacatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0