090218

Shiit , det har vatt fett lamt de här första dagarna efter helgen . . har typ bara vatt på gården eller typ suttit hemma med amanda. I måndes sov jag hos amanda och i tisdes sov amanda hos mig , eller igår då alltså. och just det!! igår kom elin hem från falkenberg och hon hade sandra med sig :D så idag ska jag och amanda va med dom på gården. Wawwa kom hem igår med, han hade vatt i idre i typ 4-5 dagar ^^ (: men nu när elin har kommit hem och så, så joppas jag iaf att vi kommer hitta på ngt kul! det är ju trots allt loov!
xoxo



4 ever baby



Ps. GRATTIS PÅ FEMTONÅRS DAGEN FELICIA :D LOVE U

Kommentarer
Postat av: bella

fiiin bloggishen har blivit :P

2009-02-18 @ 16:42:15
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0