ÄNTLIGEN FREDAG !!

Äntligen fredag och jag har lite mer intressanta saker att skriva om än bara skolan.
Efter skolan så åkte jag in till stan för att möta elin, hon mötte mig utanför Antons lägenhet och så gick vi in till honom, han var med filip h och dem satt och latade framför datan. Vi var där ett tag sen stack jag och elin till donken och åt , sen gick vi tillbaka till anton igen. Så hade dem skrivit en låt ( en diss till deras kompisar ) som dem skulle spela in sen för anton har sån mick och sånt pogram å massa sånt, så fick jag och elin snacka i början, haha som vi skrattade, det va as kul. sen vid typ halv nio så åkte vi till åled för att träffa wawwa som ÄNTLIGEN har kommit hem efter att ha vatt en månad hoss sin pappa i brasilien, FAN VAD VI HAR SAKNAT HONOM !!! Det va as kul att få träffa honom igen. När vi kom dit (jagochelin) så gick vi till hans hus och vi va jätte ivriga över att få träffa honom igen, så såg vi honom i fönstret och direkt när han kom ut kramade vi sönder honom. Sen kom john och sen hampus sen danne och lulle sen amanda K3 och Cassandra så gick vi runt ute lite och då träffade vi linus gustav jonas och alle , och så gick dem och sen träffade vi dem igen och då skulle dem till spånstads kiosken fast vi skulle hem till wawwa och hämta skor för elin frös i sina egna skor så hon lånade wawwas. Och sen efter det så stack vi också till kiosken och så va vi med linus och gustav och dem. sen kom elins mamma och hämtade oss typ vid 12.


Anton när han sjunger, och elin å jag.





Dagens outfit :

kofta : h&m
linne : ginatricot
jeans : gina
Uggs: wedins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0