Gekås !!!

Idag var jag, bella, linnda, mamma, robin, robin och pia på gekås. Jag åkte kurdvagn bland kläderna, och fick hjälpa Robin med hans val av kläder, vi hade jätte kul som vanligt när vi är med stockholmarna, efter vi hade gått lite där inne i stora affären skulle vi äta, så vi tog lite hamburgare på resturangen precis utanför,  sen gick vi i dem mindre affärena, en snabb(en långsam snabb >.<) sväng inom porr butiken (Y) linnda köpte en fin liten tvålhållare till sin kompis i födelsedags present, sen gick vi till netonnet, jag skulle leta efter ett spel men nej det fanns inte, så vi fick åka till eurostop men där fanns det inte heller. köpte iaf en mysig sjal på store och en jätte god choklad frapino från espresso house. Sen åkte vi hem och åt tacos ( muuums )och så hjälpte jag och bella pia med hennes blogg. och nu sitter vi här jag och pia med en varsin data och bloggar.

Och föresten måste bara skriva det var så jävla kul haha, Robin skulle gå ut och lämna påsarna i bilen så kom en tant och frågade honom fall han skulle åka, Robin ba: jaa,  hon ba : ska du det ? Robin : jajamensan. sen låste han bilen och gick hon ba : hallå skulle du inte åka ? Robin : nej ! hahah !! hon blev skit sur xP


fina små tomtar :)


denna bilden blev så snygg


humör svängninar . . . ?



Köpte en ny barlock till mitt armband, den blå randiga ditåt <--



Kommentarer
Postat av: alex

älskar pandora armbanden!

2009-01-04 @ 04:52:17
URL: http://shakki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0