If you can afford me

bilder från igår :





Idag ( lördag ) vaknade jag hos kajsa, och medans vi åt frukost kom Mia (Kajsas syster) med Mira (Mias senaste barn), sen åkte Mia och hämtade Tilda och Tuva (mias två andra barn) från deras dans.När Mia och barnen skulle åka hem så åkta vi med , och så släppte hon av oss i stan(: sen gick vi fär tills 4 typ. hittade en jätte fin object tröja på vila som jag köpte, hittade massa andra fina kläder oxå som jag inte kunde köpa för att pengarna inte räckte osv. ikväll ska jag va med Amanda och Elin och så skulle typ några andra va med oxå , vet ej vilka. .
                                                                                                                                                                                                         xoxo



Dessa jeansen testade jag , skulle köpt dem kunde inte , så jag ska köpa dem nästa månad , om de finns kvar då (:

Detta AS snygga skärpet ska jag ha !!


Och denna fina T-shirten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0