Lyckad kväll

Det blev en riktigt kul och lyckad kväll igår. Först var jag hemma med alla våra gäster, vi åt och så sen kom linnda, robin och pia från stockholm, så gick dem upp med sina saker och så sen typ skulle linnda sminka sig och fixa. medans hon gjorde det kom amanda och jossan, ett tag efter dem hade kommit stack jag och amanda hem till mickan där elin, mickan(ofc >.<) cassandra, sandra, kevin, jimmie, emilia, och sofie var. sen kom anton, adde, philip och philips halv syster amanda tror jag hon heter. där var vi typ typ tills 20 i tolv för då skulle alla till skidbaken och smälla , men jag och amanda ville inte det så vi stack tillbaka hem till mig igen, och där dansade alla och det va i full gång så jag och amanda hängde på, sen klockan tolv gick alla ut och så smällde vi. sen var vi hoss mig i en timme typ sen stack vi tillbaks till mickan och hade jätte kul:) bilder kommer här :



Mamma och Pia hade kul framför kameran :)


Här tillbringade jag och amanda den första timmen efter tolvslaget


Linnda var i stortsätt över allt kan man väll säga ;)





NU SMÄLLER DET.

Robin och Robin, ser inte alls dragna ut . .

robin, danne b och jag :D


aa du dessa öronen flög ju runt på allas huvud, se själva:



KÄRLEK :')


mange va på topp som resten av oss


En ny års puss till er alla

så nu har jag lagt upp en bunt av bilder och så kanske det kommer några från när vi var hoss mickan när jag har laggt in dem till datan :)


Kommentarer
Postat av: Pia

Vad fint du gjort!:-)

2009-01-03 @ 22:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0