Slöjd ? (N)

Idag i skolan så hade vi slöjd för första gången sens sommar lovet ( har haft HK innan ), och jag hatar slöjd, men eftersom jag måste har det så får jag välja mellan trä eller sy-slöjd. . och aldrig i livet att jag tänker ha träslöjd! så jag skindade mig till slöjd salen för att få det jag ville ha, och det fick jag . . så nu har jag sy slöjd 2 timmar varje onsdag eftermiddag :( men nu är jag iaf med amme och vi gör inte så mkt, vi spelar tr och sitter vid datan bara. . vi ska snart hem till henne och titta på top modell.

Vi fick göra sånt här på slöjden fast tunnare.


Kommentarer
Postat av: Beggan

Hej! Läs gäran min blogg. Där säljer jag kläder till ett billigt pris. De flesta plagg är aldrig använda eller bara använt en gång. Ganska bekvämt att det blir hemskickat i brevlådan med ;) Skulle bli tacksam om du kika in i alla fall. Ha en bra dag. / Beggan

2009-01-14 @ 21:47:41
URL: http://billigtochbra.blogg.se/
Postat av: rebecka

det är mitt hjärta :O tjuuv, hahah :P

2009-01-14 @ 22:04:02
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/
Postat av: Änglen

hallo sötnos kanske hitta på ngt ngn dag ? ^^^

2009-01-15 @ 16:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0