Saknar turkiet !




























bild från turkiet 2006

idag va jag på City gården med Felle och Elisabeth, vi hade ingen svenska (sista lektionen) så vi fick sluta typ 1h och 30 min tidigare (vi har håla innan svenskan). Vi gick till gården vid två ngn gång, sen stack vi därifrån vid 5. och så har jag dushat och suttit vid datan sens dess. Jag tittade in på Natacha Peyres blogg, hon har "flyttat" till L.A nu, jag är så jävla avis! hon skriver riktigt bra, alltså roliga saker, och så är hon så jävla söt med(jag har länkat bloggen <--- där ngn stans, så ni kan titta om ni vill)!Men om 5 minuter börjar 90210 :D jag har väntat på det i evigheter känns det som! 
ps. har volley boll turnering imorgon.
xoxo







Kommentarer
Postat av: a

hahah, vi slutade tjugo över 2, och skulle haft svenska 10 minuter senare, :p så ni kan inte ha kommit till gården vid två, hahha!

sötnos! <3<3

2009-01-26 @ 21:13:55
Postat av: emilia

gud va söt du är gumman! <3

2009-01-28 @ 11:22:31
URL: http://eemilia.blogg.se/
Postat av: - m h a l i n , ♥

- fina små bilder (; man längtar verkligen till sommaren nu!

2009-02-01 @ 00:55:56
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0