En seg jävla helg

Lördag:
Under dagen har jag tittat på halva morgan pålson (filmen ^^) och hela taken, Taken va as bra ( Ni kan läsa om den på min systers blogg ). Runt fem tiden kom Apmanda och vi segade i typ 3-4 timmar , sen gick vi hem till henne för att vara med anton och mange. vi gjord inte så mkt, tittade typ bara på king kong, när dem hade gått så tittade vi lite på ciao bella fast vi orkade inte se hela så vi stängde av och sen sov vi.


Söndag:
Vaknade upp hos amanda idag, vi tittade klart på ciao bella sen åt vi frulle. Efter frukosten klädde vi på oss och sånt, sen gick vi hem till mig och hämtade tyzy, så gick vi en liten runda med henne, sen har vi bara (som vi är så jävla bra på) segat hela dan, tittat på kung fu panda 2 ggr, (även fast jag redan har sett den 3 ggr) och såklart så har vi tittat på chuck på 6an eftersom det går hela tiden där.

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0