Fjällen

På söndag när vi kom hade vi åkt bil i ungefär 10 timmar, men vi var glada ändå för vi hade fått reda på att familjen andreasson hade åkt till idre med oss istället för österike :D Nästa dag gick vi upp vid åtta och åt och sen tog vi på oss skidkläderna och så stack vi ut i backarna, jag och Nicci åkte tsm och vid halv tolv tiden åkte vi hem till stugan och åt, sen åkte vi ut igen och åkte tills halv tre för liftarna stängde tre. tisdagen var i stortsätt likadan, och på kvällen tittade vi på 13 snart 30. på onsdagen åkte vi tills tre typ sen gick vi hem till helan och pandas stuga och där satt dem och tittade på veronica mars, det är typ fem avsnitt varje dag. så på torsdag och fredag åkte vi bara på förmiddan sen satt vi och tittade på veronica mars tills klockan fem, sen spelade vi GB och kort osv. På lördagen så ramlade jag med brädan och slog i huvet och ryggen , så jag kommer inte ihåg någoting bara typ att jag låg ner och hade skitont och inte kunde röra mig, och att det kom en skoter och hämtade mig så fick jag ligga i ett sånt släp där bak. . sen låg jag inne i sjukstugan, men bella berättade att jag hade typ flugit ner på marken, sen tittade jag upp med huvudet så trodde hon att jag mådde bra, men sen la jag ner huvet igen och skrek typ att jag inte kunde röra mig eller nått så bella ropade på nicci och han blev typ as rädd och trodde att jag hade brutigt något, sen kom det några skid åkare och hjälpte mig ( det kom jag inte heller ihåg ) och så åkte den ena ner och hämtade en skoter :P Så nu kan jag typ inte röra mig, jag har as ont i ryggen och i nacken! men det va ju tur att det var den sista dagen i alla fall! så förutom det så har vi haft skit kul!

 

Bella och Nella

Jag och Nicci


hihi jag och Nella :D


Nicci i sin fina mösse


Himmlen va alltid skit fin !!



Ola skulle åka snowboard ;P



 


Kommentarer
Postat av: bells

lite stavfel kanske, och vissa ord har du glömt slå ett mellan slag på. :P <3

2009-01-12 @ 13:15:48
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0