not just a rose

Precis när jag hade klätt på mig och fixat allt typ (och hade brottom!) så skulle jag bara släppa in tyzy, och då kom hon och började kela mot mig, sen gick hon igen. . och så luktade jag på mig hand. . och gissa vad hon hade gjort då? jo då hade hon rullat sig i bajs och sen gått och kletat av lite lukt på mig (om man säger så) och ÅÅÅH vad arg jag blev, så då fick jag ju slita av mig kläderna och leta upp ngt annat att ha på mig.sen gick jag iaf till felle, och gick med henne, elisabeth och mimmi ner till gympa salen för att ha volleyboll tunering. Efter skolan gick jag och amanda hem till mig, vi segade som vanligt, men , sen fick jag en liten ide : Vi spelar in en video och så sminkar vi oss med typ rött läppstift och sånt shit. hihi och så gjorde vi det xD hade jätte kul , men kan ej visa videosarn här eftersom vi har shorts som är kortare än underkläderna (och andra osaker xD). . men nu , eller snart ska jag försöka sova så ha det bra (:

xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0