det va synd att ni blev så ägda x'D HAHA fan vad keffa ni är !

efter måååååååååååååååååååååååååååååååånga(!!!!) om och men så blev det tillslut så att vi(jag elin mickan och emmsi <3) drog till gallejan ikväll. .

Dagen började med att bella väkte mig runt 9 på morgonen, hmrf >.< kände mig nere hela dagen. .  emmelie kom till mig vid typ 4-5 nån gång och så snackade vi en massa (: vet ju att du alltid finns här todels! sen . . efter att elin hade tjatat som en idiot och vi sagt nej typ 1000 gånger så bestämde vi oss för att säga ja och hänga med in till stan istället. gallejan saken började vid 9 så vi fick ta bussen vid 20 i 8. när vi kom in till stan så träffade vi wawwa ludde och dax, jag kan ju säga att wawwa och framförallt ludde hade fått i dig lite för mkt alkohål . . .^^ det bästa va när ludde ba : WAWWA HJÄLP MIG, sen ba ramlade rakt ner i buskarna xD HAHAHHA OM VI SKRATTADE ?! ni fattar inte hur roligt det såg ut! sen drog vi tjejer hem till mickans farmors lägenhet och fixade oss och sen drog vi till gallejan typ vid lite över 10, även om det va 16 års gräns så kom vi in (: (Y) great !, det va typ lite lamt i början och jag va inte på värsta festhumöret precis. . men efter några timmar så löste sig det och då dansade vi som fan! det va bara så jääävla varmt och jobbigt ;S men hade iaf fett kul! haha det va ju folk som försökte få ut oss(FAAIL!!) xD så jävla fjolligt!! men dom lyckades inte ändå, så vi säger bara SYN SYN SYN SYN SYND SYND!!!!!! OWNED ! det blev iaf en riktigt nice kväll tillslut, vi drog typ in till stan igen vid 20 i 1, DONKEN NÄSTA, köpte milkshake. (: sen tog vi bussen fem i halv 2 hem.

nu ska jag snart sova, när jag orkar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

passa dig

2009-07-18 @ 15:58:10
Postat av: Emmelie

DU BLIR JU SÄKERT SÅ JÄVLA RÄDD AV KOMMENTAREN NEDANFÖR. LOL! <3

2009-07-19 @ 01:44:39
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0